marți, 18 mai 2010

Protest la adresa frigului.


5 motive pentru care astept(am) vremea buna:

  • Dupa 3 zile de frig si ploaie, am racit. Daca ar fi timp frumos insa, as iesi sa-mi incalzesc nasul la soare (deocamdata cred ca sunt singura defecta care merge cu manusi pe strada)
  • Caldura de primavara tarzie aduce simplitate si lejeritate. Si salivez dupa asa ceva.
  • M-am saturat de haine groase. Tare!
  • Cu cat e mai senin si mai insorit, cu atat se intuneca mai tarziu. Asta ma face sa petrec mai putin timp in casa, de unde rezulta ca sunt mai activa, de unde rezulta ca dorm mai bine, de unde rezulta ca si pe timpul zilei am muuult mai multa energie.
  • E frig in casa, astia nu mai baga caldura, imi ingheata caloriferul. Si m-am saturat de stat tot sub patura.

Hai odata cu soarele ala!


2 comentarii:

Fetita Junglei13 spunea...

Adauga-ma cu cizmele,manusile nu le-am scos,dar am rescos cizmele.Maine cred ca apelez si la alte ajutoare calduroase.Intre timp,centrala toarce linistita.

Andreea spunea...

Apreciaza-ti centrala si pup-o des! E prietena buna la casa omului :)

 
Din lumea celor care mai cuvanta... - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords