miercuri, 20 iulie 2011

Ce pot face doua maini dibace :)

Dupa zile de migaleala, bibileala si alte actiuni terminate in “eala”, am terminat semnul de carte cu pisica mica.


Ma bucur de el, l-am cusut cu mare atentie si drag.


Am fost intrebata in cateva randuri daca e cusut pentru altcineva, avandin vedere mesajul de langa pisoi: “Thinking of you”. Raspunsul e nu. L-am facut pentru mine.


Am si botezat pisica. E fetita si o cheama Joy, ca sa-mi aduca bucurie.


Iata cum arata Joy inainte de a ma apuca sa o cos: era doar o bucata de panza, langa niste ate, ace si scheme.

Si iat-o acum, ce mandrete s-a facut:


"Unconditional love is our essence and joy is it's expression."(Author unknown)



Un comentariu:

tender rose spunea...

"Aschia" nu sare departe de "matusa".
Cred ca intelegi care din noi e aschia si care matusa...
Sufar ca nu pot folosi emoticoane in mesaj!

 
Din lumea celor care mai cuvanta... - Free Blogger Templates, Free Wordpress Themes - by Templates para novo blogger HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords